Якщо товар Вам не підійшов, та залишився в новому стані, можете повернути його до одного із наших магазинів, або поштою. У разі, якщо помилка була знашої сторони, або товар виявився бракованим чи пошкодженим, доставка поштою - за наш рахунок.
Якщо товар вже був у використанні, і просто вас не задовольним, повернення розглядається в індивідуальному порядку.
Повернення стосується товарів, до яких передбачається згідно законодавства.
З найрозповсюдженіших покупок - не приймається на повернення (за умови належної якості) корм на вагу, протипаразитарні засоби, пігулки, товари з замовленим гравіюванням, індивідуальні замовлення важкодоступних товарів з попередньою оплатою.
Будь ласка, зберігайте чек, або інформацію про дату та суму покупки, для спрощення процедури повернення.